Návštěvnost stránek všeobecně


Ono to vlastně plyne i z dotazu. Návštěvnost webu, co to asi může být. No přece kolik lidí se na něj přišlo podívat ne? A je to. Ano, a je to. Jenže ono to má svůj háček. Pokud byste chtěli, nebo potřebovali vědět více informací, tak se k nim jen tak nedostanete. Tedy, lépe řečeno, asi nevíte jak na to a co s tím. A to vše se týká SEO.

SEO analýza

To je zkratka, která není moc v podvědomí, protože se zdá nedůležitá. Pokud máte vlastní web, na který dáte jednou do roky fotky z dovolené, protože na sítě nechodíte, pak věru není nutno výraz SEO znát, protože vás nemusí trápit návštěvnost vašich stránek. Přijdou tam ti, kteří chtějí a které jste tam sám nějakým způsobem nasměroval. Řečeno velmi krátce, dal jste jim adresu webu. Jenže ne každému to může být jedno, zda má denně nula hostů, nebo tři sta. Už proto mu to není jedno, protože ho web živí. Ano, jsou o různé prodejní weby, na kterých si vy jako zákazník objednáváte zboží.

Znázornění SEO

Všechny tyto weby by měly mít někoho kdo návštěvnost hlídá, a jakmile klesá, nebo začne, ihned se má zjistit proč tomu tak je a pokusit se o nápravu. Příčina může být naprosto malicherná, jen nějaké nefunkční tlačítko. Lidi to naštve a odcházejí kupovat na jiný web. Totéž, jako by si člověk koupil připálený rohlík u pekaře. V lepším případě rohlík zahodí a v horším pekaře inzultuje tím co je po ruce. Výsledek je však stále stejný, a to takový, že ten člověk jde koupit rohlík k jinému pekaři, do jiného obchodu. A když tak učiní více lidí, musí být někomu divné proč se tak děje. A nyní přichází SEO. Tedy, jen obrazně samozřejmě. Na webu však přichází doopravdy i celou odbornou analýzou. Právě SEO Praha tohle umí a ovládá. Provede všemožné kontroly a rozbory, a na základě výsledků pak podniknou kroky, kterými tím pádem může zvýšit návštěvnost o spousty lidí denně. Tím tedy stoupne i počet nakupujících. A právě proto se hlídá webová návštěvnost.